Thursday, October 15, 2009

Terima kasih cikgu!





AKu dilahirkan kosong!Bila keluar dari perut ibuku,aku hanya tahu waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

Aku akui bahawa aku memang tidak mempunyai pendidikan tinggi dalam komputer dan internet....Justeru aku mencari kawan yang boleh menambahkan pengetahuan aku dalam dunia Pc bte internet.Mereka ini banyak membantu aku .

1.Rahmat ...(Juruteknik Pc )
2.Aznan ......(Boss kedai komputer)
3.Arafat.......(Student sains komputer)

Manakala ini pula 'makhluk" ciptaan manusia yang banyak membantu..
1.Youtube.com
2.Google books.
3.Forums.
4.Magazines.
5.Books.
6.Yahoo Messenger.

Mendapat bantuan mereka,aku banyak mengetahui tentang Pc n internet...sehingga hari ini aku masih belajar bte mencari ilmu bin kemahiran...Terlalu banyak lagi kemahiran bte pengetahuan yang perlu digali......

Terima kasih cikgu!Manusia dan sesuatu yang memberikan aku ilmu dan kemahiran adalah guru...sama ada mereka bernyawa mahu pun tidak......