Saturday, December 4, 2010

Di mana saya belajar komputer?

Ramai bertanya di mana saya belajar komputer hingga tahu membaiki komputer?

Saya belajar melalui teman baik bernama Rahmat,beliau juruteknik komputer.Selain itu saya membaca buku komputer dan menonton dalam Youtube.Saya juga sering menggunakan Yahoo answer untuk mendapat lebih banyak ilmu.

Ia menambahkan pengetahuan dalam bidang komputer.Walaupun bukan lulusan sains komputer,saya mengambil inisiatif belajar tentang komputer dan internet kerna minat dan mahu memanfaatkan teknologi.

Saya masih banyak belajar dan terus belajar.Berkat kesabaran,saya mampu membaiki komputer dan jika tidak berjumpa penyelesaian saya mmebaca buku-buku komputer.

Komputer dan internet adalah teknologi dan kita perlu belajar tentang dunia komputer dan internet...

Belajarlah!